Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Rakennustaiteen Seuran kevätkokous järjestetään Puotilan ala-asteen koululla (Klaavuntie 17, 00910 Helsinki) torstaina 20.4.2023 alkaen klo 18. Ensin tutustumme Verstas Arkkitehtien opastuksella toimiston suunnittelemaan, viime vuonna valmistuneeseen koulurakennukseen, ja kokouksen virallinen osuus alkaa klo 19. Viralliseen osuuteen voi osallistua myös etänä Microsoft Teams -ohjelmalla.

Etäosallistujien tulee ilmoittautua sähköpostitse sihteerille osoitteeseen rakennustaiteenseura@gmail.com viimeistään kokouspäivänä klo 12. Sihteeri lähettää ilmoittautuneille kokouslinkin. Jotta voimme ilmoittaa mahdollisista muutoksista ohjelmassa, toivomme ilmoittautumisia myös paikan päällä osallistuvilta.

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Kokouksen päättäminen

Vuoden 2022 vuosikertomus on luettavissa tästä linkistä ja tilinpäätöstä voi tarkastella tästä. Kaikki asiakirjat ovat nähtävissä myös kokouksessa.

Tervetuloa!