Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Rakennustaiteen Seuran kevätkokous järjestetään Munkkivuoren kirkossa (Raumantie 3, 00350 Helsinki) keskiviikkona 17.4.2024 alkaen klo 18. Munkkiniemen seurakunta on luopumassa vuonna 1963 käyttöön vihitystä Munkkivuoren kirkosta tämän vuoden lopussa. Tutustumme kirkkoon ja monitoimikirkkoarkkitehtuuriin Helsingin seudun monitoimikirkkoarkkitehtuurista väitöskirjan tehneen Oscar Ortiz-Niemisen johdolla. Esittelytilaisuus on avoin myös muille kiinnostuneille.

Esittelyn jälkeen pidämme kokouksen virallisen osuuden. Kokouksessa esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto ja päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille.

Kokouksen esityslista:

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Kokouksen päättäminen

Vuoden 2023 vuosikertomus on luettavissa tästä linkistä ja tilinpäätöstä voi tarkastella tästä. Kaikki asiakirjat ovat nähtävissä myös kokouksessa.

Lämpimästi tervetuloa!