Koronavirustilanteen vuoksi viime keväältä siirtynyt Rakennustaiteen Seuran kevätkokous pidetään Arkkitehtuurimuseossa (Kasarmikatu 24, 00130 Helsinki) tiistaina 6.10.2020. Kokous alkaa Arkkitehtuurimuseon syksyn näyttelyiden esittelyllä klo 17.15. Tutustumme Katsaus 2020 -näyttelyyn, joka esittelee kotimaisen nykyarkkitehtuurin parhaimmistoa, ja Another Generation -installaatioon, joka oli ensi kertaa esillä Pohjoismaiden paviljongissa Venetsian kansainvälisessä arkkitehtuuribiennaalissa 2018. Näyttelyt esittelee museon näyttelyassistentti Jutta Tynkkynen, joka on toiminut Katsaus 2020 -näyttelyn tuomariston sihteerinä. Varsinainen kokous pidetään isossa näyttelysalissa klo 18 alkaen.

Noudatamme kokouksessa opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ohjeita yleisötilaisuuksien järjestämisestä. Kokouksessa pidetään turvavälit ja jokaisen on pidettävä huolta hyvästä käsihygieniasta. Ethän osallistu kokoukseen, jos sinulla on flunssan oireita. Kasvomaskia voi käyttää, ja niitä on myös jaossa halukkaille.

Tilinpäätös on luettavissa tästä linkistä, ja toimintakertomusta voi tarkastella tästä. Molemmat asiakirjat ovat nähtävissä myös kokouksessa.

Kokouksen esityslista:

5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Ajankohtaiskatsaus seuran toimintaan
8. Kokouksen päättäminen