Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen ja Erik Kråkström -puurakennuspalkinnon jakotilaisuuteen

Rakennustaiteen Seuran syyskokous järjestetään päiväkoti Martta Wendelinissä (Pähkinämäentie 195, Tuusula) lauantaina 25.11.2023 klo 14 alkaen. Virallisen kokouksen jälkeen tutustumme AFKS:n suunnittelemaan päiväkotiin projektiarkkitehti Mikko Liskin johdolla.

Tutustuttuamme päiväkotiin siirrymme kävellen kulttuuritalo Monioon (Pataljoonantie 6, Tuusula), joka on AOR Arkkitehtien suunnittelema. Mikki Ristola, yksi Monion arkkitehdeistä, esittelee rakennuksen.

Esittelyn jälkeen jaetaan Rakennustaiteen Seuran Erik Kråkström -puurakennuspalkinto, joka myönnetään paneutumisesta perinteiseen puurakentamiseen. Viimeksi palkinto on myönnetty vuonna 2017 hirsiyritys Hongoksen perustajalle Hannes Hyvöselle. Palkinnonjakotilaisuudessa on pientä tarjoilua. Tilaisuus päättyy klo 18 mennessä.

Jos et ole vielä muistanut ilmoittautua, ilmoittaudu sihteerille lähettämällä viesti osoitteeseen rakennustaiteenseura@gmail.com. Tarjoiluja on varattu kaikille torstaihin 16.11. mennessä ilmoittautuneille ja muutamalle ensimmäiselle myöhemmin ilmoittautuvalle.

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Vahvistetaan seuraavan kalenterivuoden toimintasuunnitelma ja tulo- ja menoarvio sekä sen yhteydessä sääntöjen 5 §:ssä mainittujen maksujen suuruudet, samoin kuin yhdistyksen toimihenkilöille suoritettavat palkkiot
6. Valitaan johtokunnan puheenjohtaja sekä uudet jäsenet erovuorossa olevien tilalle
7. Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja tulevaa tilikautta varten
8. Kokouksen päätös

Toimintasuunnitelma vuodelle 2024 on luettavissa tästä, ja tulo- ja menoarviota voit tarkastella tästä, ja ne ovat nähtävissä myös kokouksessa.

Lämpimästi tervetuloa!