Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Tervetuloa Rakennustaiteen Seuran kevätkokoukseen, joka pidetään to 3.5.2018 Eliel Saarisen suunnittelemalla Helsingin päärautatieasemalla. Varsinainen kutsu on lähetetty Seuran jäsenille kirjeitse viime viikolla.

Ennen kokousta klo 16.00 vieraillaan Rautatiehallituksen entisissä toimistotiloissa, jotka valmistuivat 1909. Tiloissa, joita Seuralle esittelee arkkitehti Pirjo Huvila, on tähän kevääseen saakka toiminut VR:n pääkonttori. VR siirtää hallintonsa Helsingin Pasilaan Yleisradion Isoon Pajaan, ja tyhjilleen jäävä rakennus tullaan muutetaan hotelliksi.

HUOM! Kierrokselle mahtuu 20 henkilöä, ja retki on jo täyttynyt. Mukaan päässeet saavat henkilökohtaisen vahvistuksen. VR:n tiloihin kuljetaan Rautatientorin laidalta osoitteesta Vilhonkatu 13, paikalla kehotetaan olemaan hyvissä ajoin.

Kaikille avoin kevätkokous pidetään kierroksen jälkeen klo 17.30 alkaen rautatieaseman Pullman Barissa. Baari sijaitsee aseman Rautatientorin puoleisen sisääntulon yllä näyttävällä tynnyriholvilla katetussa tilassa. Käynti baariin tapahtuu aseman sisältä ulko-ovien läheisyydestä.

Kokouksessa käsitellään tilinpäätös 2017. Esityslista alla, muut asiakirjat ovat luettavissa pdf-muodossa: tilinpäätös ja vuosikertomus. Kaikki materiaali on saatavilla myös kokouksessa.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto