Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n ylimääräiseen kokoukseen

Rakennustaiteen Seuran ylimääräinen kokous järjestetään etäkokouksena Microsoft Teams -ohjelmalla keskiviikkona 6.10.2021 alkaen klo 18. Lain mukaan kokouksella on oltava fyysinen kokouspaikka, joten kokouspaikkana toimii Arkkitehtuurimuseo (Kasarmikatu 24, 00130 Helsinki), mutta kokouspaikka on vain nimellinen ja kokoukseen voi osallistua ainoastaan sähköisesti. Ennen kokouksen virallista osuutta seuran puheenjohtaja Timo Tuomi pitää esitelmän Kansallisteatterin ja Ruotsalaisen teatterin 1920–30-lukujen laajennussuunnitelmista.

Kokoukseen tulee ilmoittautua sähköpostitse sihteerille osoitteeseen sihteeri@rakennustaiteenseura.fi viimeistään kokouspäivänä klo 12. Sihteeri lähettää kokouslinkin ja ohjeet ilmoittautuneille. Ennen kokousta klo 17.45 alkaen osallistujat voivat testata etäyhteyttä linkin kautta. Ongelmatapauksissa voi soittaa sihteerille. Sihteeriltä saa myös tarvittaessa apua Teamsin käyttöön ottamalla yhteyttä hyvissä ajoin ennen kokousta.

Kokouksen esityslista:

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Valitaan johtokuntaan uusi jäsen loppuvuodeksi 2021 johtokunnasta kesken kauden eronneen Mikko Mälkin tilalle
6. Sääntömuutos
– Ehdotetaan yhdistyksen sääntöjä muutettavaksi liitteenä olevan ehdotuksen mukaisesti. Sääntömuutosehdotus on hyväksytty kevätkokouksessa 2021.
7. Kokouksen päättäminen

Sääntömuutosehdotus on lähetetty postitse jäsenille, ja se on luettavissa tästä. Ehdotetut sääntömuutokset käydään läpi myös kokouksessa.

Tervetuloa!