Koronavirustilanteen vuoksi Rakennustaiteen Seuran kevätkokous järjestetään etäkokouksena Microsoft Teams -ohjelmalla torstaina 22.4.2021 alkaen klo 18. Lain mukaan kokouksella on oltava fyysinen kokouspaikka, joten kokouspaikkana toimii Arkkitehtuurimuseo (Kasarmikatu 24, 00130 Helsinki), mutta kokouspaikka on vain nimellinen ja kokoukseen voi osallistua ainoastaan sähköisesti. Ennen varsinaista kokousta keskustellaan Kenen kaupunki? -pamfletin teemoista. Alustamassa on ainakin pamfletin toimituskuntaan kuuluva Juhana Heikonen.

Kokoukseen tulee ilmoittautua sähköpostitse sihteerille osoitteeseen sihteeri@rakennustaiteenseura.fi viimeistään kokouspäivänä klo 12. Sihteeri lähettää kokouslinkin ja ohjeet ilmoittautuneille. Ennen kokousta klo 17.45 alkaen osallistujat voivat testata etäyhteyttä linkin kautta. Ongelmatapauksissa voi soittaa sihteerille.

Kokouksen esityslista:

5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Sääntömuutos
– Ehdotetaan yhdistyksen sääntöjä muutettavaksi liitteenä olevan ehdotuksen mukaisesti.
8. Kokouksen päättäminen

Vuoden 2020 vuosikertomus on luettavissa tästä linkistä ja tilinpäätöstä voi tarkastella tästä. Sääntömuutosehdotus on lähetetty postitse jäsenille, ja se on luettavissa tästä. Kaikki asiakirjat ovat nähtävissä myös kokouksessa.

The Look of Leisure -kirja jäsenetuna ilmaiseksi

Jos haluat The Look of Leisure -kirjan itsellesi, ilmoita siitä sähköpostitse sihteerille osoitteeseen sihteeri@rakennustaiteenseura.fi 30.4. mennessä. Pääkaupunkiseudulla asuvat voivat hakea kirjan Arkkitehtuurimuseosta sopimalla siitä etukäteen sihteerin kanssa ja Turussa asuvat sopimalla asiasta Maarit Kaipiaisen (maarit.kaipiainen@pp.inet.fi) kanssa. Jos et pääse itse kirjaa hakemaan eikä ole ketään, jota voisit pyytää hakemaan sen, ilmoita sihteerille osoitteesi, niin johtokunnan vapaaehtoiset käyvät tuomassa kirjan. Muualla kuin pääkaupunkiseudulla ja Turussa asuville kirja toimitetaan postitse sihteerille ilmoitettuun osoitteeseen. Ulkomaille toimitettaessa vastaanottajan on maksettava ulkomaan ja kotimaan postimaksun erotus.

Seuran sähköpostilista

Ilmoitamme seuran tapahtumista pääasiassa sähköpostitse, joten jos et vielä ole sähköpostilistallamme, kannattaa sille liittyä lähettämällä sihteerille viesti osoitteeseen sihteeri@rakennustaiteenseura.fi. Jos olet liittynyt listalle mutta et ole saanut kevätkokouskutsua sähköpostiisi, on sähköpostiosoitteesi todennäköisesti päivittämättä, joten ilmoita sihteerille nykyinen osoitteesi, niin viestit löytävät jatkossa perille. Muista ilmoittaa sihteerille myös osoitteenmuutoksesta.