Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Rakennustaiteen Seuran kevätkokous järjestetään Arkkitehtuurimuseossa (Kasarmikatu 24, 00130 Helsinki) tiistaina 19.4.2022 alkaen klo 18. Kokoukseen voi osallistua myös etänä Microsoft Teams -ohjelmalla, ja tätä vaihtoehtoa suositellaan. Ennen kokouksen virallista osuutta arkkitehtuurin tutkijat Laura Berger ja Kristo Vesikansa kertovat Puutalo Oy:n historiasta. Berger ja Vesikansa ovat yhdessä Philip Tidwellin kanssa kuratoineet Venetsian arkkitehtuuribiennaalissa esillä olleen ja Arkkitehtuurimuseossa juuri päättyneen New Standards -näyttelyn, johon heidän esitelmänsä perustuu.

Kokoukseen tulee ilmoittautua sähköpostitse sihteerille osoitteeseen sihteeri@rakennustaiteenseura.fi viimeistään kokouspäivänä klo 12. Ilmoita, osallistutko paikan päällä vai etänä. Sihteeri lähettää etänä osallistuville kokouslinkin ilmoittautumisajan päätyttyä. Ennen kokousta klo 17.45 alkaen osallistujat voivat testata etäyhteyttä linkin kautta. Ongelmatapauksissa voi soittaa sihteerille.

Kokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Kokouksen päättäminen

Vuoden 2021 vuosikertomus on luettavissa tästä linkistä ja tilinpäätöstä voi tarkastella tästä. Kaikki asiakirjat ovat nähtävissä myös kokouksessa.

Tervetuloa!