Kutsu Rakennustaiteen Seura ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen

Tervetuloa Rakennustaiteen Seuran kevätkokoukseen, joka pidetään keskiviikkona 26.4.2017 klo 17 Suvelan kappelissa (Kirstintie 24, 02760 Espoo). Tilaisuus alkaa kappelin tiloihin tutustumisella, minkä jälkeen pidetään varsinainen kokous.

Syyskuussa 2016 käyttöön vihityn Suvelan kappelin pääarkkitehtina toimi Anssi Lassila arkkitehtitoimisto OOPEAA:sta, jolla on vankka kokemus kirkollisten rakennusten suunnittelusta. Näyttävästi lähes kauttaaltaan kuparilla verhottu kappeli sijaitsee vasta kunnostetun asukaspuiston välittömässä läheisyydessä. Rakennus palveleekin Suvelan aluetta sekä kirkollisessa mielessä että profaanin asukastoiminnan näkökulmasta. Suvelan kappeli kilpaili vuoden 2016 Arkkitehtuurin Finlandia -palkinnosta ja oli yksi neljästäkymmenestä Mies van der Rohe -palkintofinalistista vuonna 2017.

Kappelille on helppo tulla julkisilla kulkuneuvoilla. Rakennuksen viereisellä bussipysäkillä (Joupinmäki) pysähtyy Helsingin Kampista tuleva linja 154, ja Tuomarilan juna-asema on noin 800 metrin päässä.

Jäsentiedote 1/2017

Kokouksen esityslista:

2. Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin sekä pöytäkirjantarkastajien valinta
3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
5. Tilinpäätöksen, vuosikertomuksen ja toiminnantarkastajan lausunnon esittäminen
6. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille
7. Muut asiat
8. Kokouksen päätös

Vuoden 2016 vuosikertomus ja tilinpäätös oheisessa jäsentiedotteessa, joka on myös lähetetty painettuna jäsenistölle.